Jurytafel

Beste juryleden,

Wij zijn blij dat jullie willen jureren, bedankt daarvoor!

Om alles goed te laten verlopen graag jullie aandacht voor de volgende punten:

  • Iedereen houdt zelf het op onze website geplaatste jurytafel-rooster in de gaten.
  • Juryleden moeten 15 minuten voor aanvang van de wedstrijd aanwezig zijn.
  • Als je bij de eerste wedstrijd van de dag moet jureren, dien je ook te helpen met het klaar zetten van de tafel e.d.
  • Juryleden die bij de laatste wedstrijd achter de tafel zitten, dienen ook te helpen met het opruimen.
  • De jurytafel voorziet de scheidsrechters van een consumptie.
  • Vervanging: onderling ruilen mag! Geef dit wel door aan de waterpolocommissie.
  • Als je niet kunt komen jureren, zorg je op tijd zelf voor een vervanger, die ook op de aangegeven tijd aanwezig kan zijn. Je geeft aan de waterpolocommissie door wie jou zal vervangen.
  • Als je een vervanger regelt zonder dit te melden aan de waterpolocommissie en deze vervanger komt niet opdagen, dan ben je zelf verantwoordelijk. Als je geen vervanger kunt vinden, verwachten we jou gewoon als jurylid. Kom je niet opdagen, dan zal een boete worden opgelegd.
  • Jouw afwezigheid kan ook consequenties hebben voor de doorgang van de wedstrijd. Hiervoor kunnen ook boetes aan de vereniging worden opgelegd, deze zullen dan uiteraard worden verhaald op het afwezige jurylid.
  • Het kan gevraagd worden aan alle juryleden of er een 4e persoon aan wil schuiven bij de wedstrijden van het 1e. Dit ter ondersteuning van de andere juryleden zodat de wedstrijden soepel kunnen verlopen. 

Kom je ergens niet uit? Meld het bij de waterpolocommissie, samen zoek we een oplossing.

Vele handen maken licht werk, dus het is belangrijk dat iedereen zich inzet voor een juist verloop van de jurytafel.

Kijk hier voor een overzicht van de juryleden: JuryOverzicht

Namens de waterpolocommissie veel succes en een prettige samenwerking gewenst!

Met vriendelijke groet, Simon van Krevel.
voorzitter.waterpolo@deltasteur.nl

 

Graag ook nog even jullie aandacht voor enkele ‘Spelregels voor W-Officials’!!
Klik hier om de aandachtspunten te lezen!

Het klokrooster van het seizoen 2018/2019:

 

06-10

16.30  Joop – Gerry       O.15

18.10  Peter H – Lars – Arjan K    H3

19.00  Martijn Klasens- Rein – Johan   H2

19.50  Dennis – Gerjan – Jaco           D1

20.45   Anna – Sjoerd – Harro

20-10

16.30  Gerry – Joop- Martijn Karel     H1

27-10

17.15  Peter – Erik       O.15

18.05  Dico – Thijs – Wijnand       O.17

18.50  Martijn Karel – Rene – Martin Bosman     H3

20.00  Jelle – Jan – Berry                  H1

03-11

16.30  Hellen – Gerry         O.15

17.20  Jeffrey – Dico – Thijs    D1

18.10  Anna – Martijn Klasens – Harro    H2

10-11

16.15  Martijn Klasens – Harro       Scheidsrechter : Peter  O.13

17 -11

16.15  Erik – Thijs    Scheidsrechter : Peter     O.13

17.00  Johan – Jan       O.15

17.50  Jeffrey – Wijnand – Peter    O.17

18.40  Jos – Arjan K – Peter H         H3

19.40  Jaco – Berry – Rein                 H1

24-11

17.20  Dennis – Gerjan – Sjoerd       D1

18.10  Hellen – Martijn Klasens – Harro      H2

01-12

16.30  Gerry – Joop          Scheidsrechter : Peter

17.10  Martijn Karel – Jan             O.15

18.00  Jelle – Rein – Johan             H2

18.50  Jos – Peter H – Gerjan        H3

08-12

16.30  Jeffrey – Rene – Martin Bosman     O.17

15-12

17.00  Anna –Hellen    Scheidsrechter: Peter   O.13

17.50  Martijn Karel – Martin Bosman – Dennis   H3

18.40  Peter- Wijnand – Lars    D1

19.30  Rein –  Berry – Jelle          H2

20.25  Jos – Sjoerd – Peter H      H1

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.